Вiдповiдi на запитання користувачiв

            В цій рубриці не надаються відповіді на інформаційні запити.

            Рубрика надає роз'яснення лише щодо порядку прийому та видачі замовлень.

    Категорія

    №8549 від 13 листопада

    Добрий день, мені зробили техпаспорт на квартиру, але по старому тех паспорту стояло 2 балкона і 1 лоджія. А зараз нарисано 3 лоджії. І було 72 кв.м. разом з лоджією, а зараз 80,4 загальної. То як так сталось? І як це виправити? Бо на тих балконах ніяк не набігає 7,4 кв.м. навіть , якщо рахувати не по 0,3, а по 100%. Куди звертатись? Дякую

    Поки що немає відповіді на це питання

    №8548 від 13 листопада

    Доброго дня, 11.11.2025 року замовила послугу - інформаційна довідка для внесення квартири в держаний реєстр, оплатила та направила на емаіл zamov@bti.com.ua. У Вас на сайті сказано "у разі надання сканованої копії або фотокопії документа про попередню оплату на вказаний Вами E-mail буде надіслано інформацію про термін виконання замовлення, дату та місце отримання довідки" Чому на мій емаіл не прийшло підтвердження про отримання документів та інформація про термін виконання та дату????

    Поки що немає відповіді на це питання

    №8547 від 5 листопада

    Чи має інформаційна довідка термін придатності?

    Поки що немає відповіді на це питання

    №8546 від 28 жовтня

    Доброго дня! Я з батьком є співвласниками квартири, яка приватизована та зарєстрована в БТІ. Підкажіть, будь ласка, для отримання інформаційної довідки на всю квартиру, а не на виключно мою частку, необхідно прибувати вдвох чи я, як співвласник, можу приїхати для замовлення інформаційної довідки самостійно? Хочу звернути увагу, що суть мого питання стосується звернення в офлайн режимі (фізично, в БТІ). Заздалегідь дякую!

    Поки що немає відповіді на це питання

    №8545 від 21 жовтня

    Добрий день. Для оформлення спадщини є запит від нотаріуса на надання інформації на підставі яких документів зареєстрована квартира, частина якої належала моїй покійній матері. Хочу замовити он-лайн. Питання: 1) яку довідку я повинна замовляти 2) тільки на маму, чи на всіх власників 3) скільки діє дана довідка 4) вартість 5) які документи, крім запиту, я повинна долучити

    Поки що немає відповіді на це питання

    №8544 від 18 жовтня

    Доброго ранку! При отриманні Інформаційної довідки достатньо замовника чи повинні присутні всі власники?

    Поки що немає відповіді на це питання

    №8543 від 16 жовтня

    Поки що немає відповіді на це питання

    №8542 від 16 жовтня

    Поки що немає відповіді на це питання

    №8541 від 16 жовтня

    як перевірити внесений технічний паспорт на квартиру до єдиного реєстру за штрихкодом

    Поки що немає відповіді на це питання

    №8540 від 15 жовтня

    Добрий день. В інформаційній довідці яку ви зробили і видали, зроблена помилка. Куди звертатись щоб виправили?

    Поки що немає відповіді на це питання