ON-LINE замовлення техпаспорта

    ON-LINE ПРИЙОМ ЗАМОВЛЕНЬ ВІД ФІЗИЧНИХ ОСІБ

    ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ
    щодо проведення технічної інвентаризації

    УВАГА! Розглядаються листи лише щодо замовлень щодо проведення технічної інвентаризації виключно від фізичних осіб — власників об’єктів нерухомого майна. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.

    КРОК 1

    Для замовлення проведення технічної інвентаризації через Інтернет Вам необхідно надіслати лист на адресу zamov@bti.com.ua в якому потрібно зазначити наступне:

    1. Тип замовлення: Замовлення технічного паспорту _________________
    2. Прізвище, ім’я, по батькові власника (для спадщини - ПІБ спадкоємця)_________________
    3. Контактний телефон_________________
    4. E-mail замовника_________________
    5. Повна адреса об’єкта на який оформлюється замовлення: район міста, вулиця, провулок, тощо та їх найменування, номер будинку, номер квартири, ... інші реквізити об'єкта._________________
    6. Електронна копія (фото, скан, …) документа, що підтверджує право власності (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо) та/або копія запиту нотаріуса (у випадку оформлення спадщини ) прикріплюється до листа  
    7. З метою забезпечення реалізації адміністративно-правових відносин, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку при наданні мені послуг КП КМР «КМ БТІ», відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" я, ___________________________________________ (вказати ПІБ), даю згоду на оброблення моїх персональних даних.
    8. Електронна копія (фото, скан, …) реєстраційного номера облікової картки платника податків замовника  (тобто, ідентифікаційного коду)

    КРОК 2

    У відповідь на Ваш лист зателефонує працівник Бюро для уточнення деталей оформлення замовлення (термін виконання замовлення, тощо).

    КРОК 3

    Після телефонної розмови та уточнення всіх деталей буде надіслано на вказаний Вами E-mail квитанцію на оплату послуг та вхідний номер запиту, яку необхідно оплатити найближчим часом.

    В призначенні платежу необхідно зазначити номер замовлення, адресу об'єкта по якому оформлюється замовлення

    КРОК 4

    Скановану копію або фотокопію документа про оплату надсилаєте на адресу zamov@bti.com.ua В темі листа вказуєте номер замовлення, який зазначено в квитанції на оплату.

    КРОК 5

    Після отримання копії документа про оплату Вам зателефонує працівник Бюро та погодить дату проведення інвентаризації. Після чого на вказаний Вами E-mail буде надіслано інформацію про дату проведення інвентаризації та термін виконання замовлення.

    КРОК 6

    Замовник в призначений день забезпечує доступ до об'єкта. Не допускається проведення інвентаризаційних робіт за відсутності замовника.

    Під час візиту працівника Бюро, до початку проведення інвентаризаційних робіт, замовник повинен:

    1) пред’явити ОРИГІНАЛИ наступних документів:

    • документ що посвідчує особу (громадянський паспорт) замовника;
    • документ, що підтверджує право власності на об'єкт (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо);
    • довіреність (якщо замовник представляє інтереси власника);
    • проектно-дозвільна документація (у разі наявності/необхідності);

    2) надати КОПІЇ наступних документів:

    • документ, що підтверджує право власності на об'єкт (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу, міни, дарування, рішення суду, свідоцтво про право на спадщину, тощо);
    • довіреність (якщо замовник представляє інтереси власника);
    • проектно-дозвільна документація (у разі наявності/необхідності);

    Кожну сторінку копій документів замовник завіряє наступним написом:

    «Згідно з оригіналом»
    ПІБ підпис
    «___»_________ 20__ р

    3) надати ОРИГІНАЛ запиту нотаріуса (у випадку оформлення замовлення за запитом нотаріуса)

    4) у бланку замовлення на проведення інвентаризації поставити необхідні підписи та записати інформацію щодо місцепроживання власника, серії і номера його громадянського паспорта.

    КРОК 7

    Після настання строку виконання замовлення замовник з оригіналом квитанції та громадянським паспортом отримує технічний паспорт в кабінеті 61 (2 поверх) за адресою вул. Трьохсвятительська, 4в.

    Додаткові умови до оформлення замовлень через Інтернет

    Листи розглядаються протягом робочого часу (з 9.00 до 17.00 з понеділка по четвер, з 9.00 до 16.00 в п’ятницю). Листи написані в неробочий час (дні) розглядаються у найближчий робочий час.

    Розглядаються листи лише щодо замовлень на проведення технічної інвентаризації. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, інформаційні запити, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.

    В рубриці Форми заяв, документів дивіться Приклади оформлення листа для ON-Line замовлення

    Увага!

    ЦЕ Є ПІЛОТНА ВЕРСІЯ ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ НА ПРОВЕДЕННЯ ТЕХНІЧНОЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ.

    Для пропозицій та зауважень щодо оформлення замовлень послуг ON-LINE на проведення технічної інвентаризації в темі листа зазначати «ЗАУВАЖЕННЯ ТА ПРОПОЗИЦІЇ» на адресу zamov@bti.com.ua