Довідка про відсутність реєстрації ON-LINE

    ON-LINE ПРИЙОМ ЗАМОВЛЕНЬ ВІД ФІЗИЧНИХ ОСІБ

    ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ
    щодо виготовлення довідки про відсутність реєстрації права власності на об'єкт нерухомого майна за конкретною адресою в м.Києві до 31.12.2012 року

    УВАГА! Розглядаються листи лише щодо виготовлення довідок про відсутність реєстрації права власності на об'єкт нерухомого майна. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.

    КРОК 1

    Для оформлення замовлення через Інтернет Вам необхідно надіслати лист на адресу dovidka@bti.com.ua (згідно форми №1) при цьому в темі листа зазначити: «Відсутність зареєстрованого права власності».

    В листі надати наступну інформацію:

    1. Тип замовлення: Замовлення довідки
    2. Прізвище, ім’я, по батькові запитувача (для оформлення запиту інформація про ПІБ зазначається виключно так як записано в громадянському паспорті)
    3. Контактний телефон
    4. E-mail власника
    5. Повна адреса об’єкта на який оформлюється замовлення: район міста, вулиця, провулок, тощо та їх найменування, номер будинку, номер квартири (кімнати – для гуртожитку).
    6. З метою забезпечення реалізації адміністративно-правових відносин, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку при наданні мені послуг КП КМР «КМ БТІ», відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" я, ___________________________________________ (вказати ПІБ), даю згоду на оброблення моїх персональних даних.

    КРОК 2

    У відповідь на Ваш лист зателефонує працівник Бюро для уточнення деталей замовлення (у разі наявності питань) та/або буде надіслано на вказаний Вами E-mail квитанцію на оплату послуг, яку необхідно оплатити найближчим часом.

    КРОК 3

    Скановану копію або фотокопію документа про оплату надсилаєте на адресу dovidka@bti.com.ua

    В темі листа вказуєте вхідний номер запиту, який отриманий Вами у листі.

    КРОК 4

    На вказаний Вами E-mail буде надіслано інформацію про термін виконання запиту, дату та місце отримання довідки.

    КРОК 5

    Під час отримання довідки замовник повинен:

    1) пред’явити ОРИГІНАЛ документу, що посвідчує особу (громадянський паспорт);

    2) власноруч підписати заяву про надання довідки щодо відсутності реєстрації права власності на об'єкт нерухомого майна та поставити підписи у відповідних документах;

    3) надати ОРИГІНАЛ запиту нотаріуса (у випадку оформлення за запитом нотаріуса)

    КРОК 6

    !!! Довідка видається виключно особі, яка оформила замовлення!!!

    Додаткові умови до оформлення замовлень через Інтернет

    Листи розглядаються протягом робочого часу (з 9.00 до 17.00 з понеділка по четвер, з 9.00 до 16.00 в п’ятницю). Листи написані в неробочий час (дні) розглядаються у найближчий робочий час.

    Розглядаються листи лише щодо запитів про відсутність реєстрації права власності на об'єкт нерухомого майна за конкретною адресою. Інші листи (заяви, питання, роз'яснення, інформаційні запити, тощо) на цьому сервісі не розглядаються.

    На Головній сторінці в рубриці Форми заяв, документів дивіться Приклади оформлення листа для ON-Line замовлення

    Увага!

    ЦЕ Є ПІЛОТНА ВЕРСІЯ ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ НА ВИГОТОВЛЕННЯ ДОВІДКИ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ЗАРЕЄСТРОВАНОГО ДО 31.12.2012 РОКУ ПРАВА ВЛАСНОСТІ НА ОБ’ЄКТ НЕРУХОМОГО МАЙНА ЗА  КОНКРЕТНОЮ АДРЕСОЮ.

    Для пропозицій та зауважень щодо оформлення замовлень послуг ON-LINE на виготовлення довідки про наявність зареєстрованого до 31.12.2012 року права власності на об’єкт нерухомого майна в темі листа зазначати «ЗАУВАЖЕННЯ ТА ПРОПОЗИЦІЇ» на адресу  dovidka@bti.com.ua